نیروی هوایی ارتش برنامه های خود در سالروز رحلت امام خمینی(ره) را اعلام کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 99
نویسنده : علی

 

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی برنامه های این نیرو در سالروز رحلت جانگذار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، حجت الاسلام سید محمد سیدیان معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی این نیرو گفت: مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) به همراه سخنرانی در خصوص تبیین شخصیت آن بزرگوار و قیام 15 خرداد 42 در کلیه یکان های های نیروی هوایی برگزار خواهد شد.

وی افزود:  کارکنان و خانواده های نیروی هوایی ارتش در روز های  گذشته از بیت امام (ره) در قم بازدید کرده و با شخصیت و زندگانی آن بزرگوار بیشتر آشنا شده اند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی برپایی ایستگاه سلامت با حضور پزشکان متخصص و عمومی در جوار مرقد بیانگذار انقلاب اسلامی و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به زائرین را از مهم ترین برنامه های این نیرو در سالروز رحلت امام (ره) عنوان کرد.

وی اضافه کرد: ایستگاه های صلواتی و عرضه  محصولات فرهنگی در مرقد امام خمینی (ره) نیز برپا شده و خدمات رفاهی و فرهنگی به زائرین ارائه خواهند داد. همچنین کارکنان و خانواده های نیروی هوایی در سالروز رحلت بیانگذار جمهوری اسلامی به مرقد امام راحل (ره) اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام سیدیان در پایان گفت: اجرای مسابقات فرهنگی و کتاب خوانی با محوریت تفکر امام(ره) در کلیه یکان های نیروی هوایی نیز برگزار خواهد شد.




:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: